Ota yhteyttä

Ota meihin yhteyttä

Olemme täällä teidän vuoksi.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Pyydämme teitä lukemaan alla olevat usein kysytyt kysymykset, ennen kuin otatte yhteyttä.

Muista, että jos et ole mistä tahansa syystä tyytyväinen toimitukseen, saat kaikki rahasi takaisin!

Mitkä ovat toimitusvaihtoehdot?

Toimitamme Postin kautta kaikki toimituksemme. Lähetämme pienemmät ostokset kirjeitse ja isommat pakettina.

Edulliset toimituskulumme pitävät sisällään kaikki toimitustavat, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Otamme vastuun isommistakin pakettitoimituksista samalla hinnalla.

Mitkä maksutavat ovat käytössä?

Käytämme Checkout Finlandin maksutapoja eli saat kaikki suosituimmat maksutavat valittavaksesi.

Kaikki maksutavat:

  • Verkkopankit (Nordea, Danske Bank, OP-Pohjola, Aktia, Säästöpankki, POP-Pankki.
  • Debit/Credit -kortit (VISA, Mastercard) (tulossa)
  • Lasku (tulossa)
Kuinka kauan toimitus kestää?

Tuotteiden toimitus alkaa välittömästi, kun tilaus on tehty. Saat asiasta varmistusviestin sähköpostiisi. Tuotteet pyritään lähettämään saman arkipäivän kuluessa. Illalla tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.

Näin toimitusaika on yleensä n. 2-3 päivää tilauksesta.

Esim. tilaus ma klo 13:00. Lähetys saman päivänä. Toimitus perillä joissakin tapauksissa jopa tiistaina, mutta yleensä todennäköisesti toimitus on perillä keskiviikkona tai viimeistään torstaina.

Jos toimituksessa menee kauemmin, kerro siitä meille. Selvitämme asian.

Mitä tarkalleen tapahtuu tilauksen jälkeen?

Saat tilauksestasi aina vahvistusviestin sähköpostiisi. Tämän jälkeen me keräämme tuotteet varastossa ja paketoimme ne.

Kerran päivässä (iltapäivällä), Posti hakee tuotteet, jonka jälkeen kuljetus lähtee sinulle.

Saat toimituksen, jonka jälkeen tarkastat tuotteiden määrän ja laadun. Jos parantamista on kerro se meille. Jos kaikki meni hyvin, kerro se muille 🙂

Toivomme palautetta jokaisesta tilauksesta. Se on yksi tärkeimmistä keinoista kehittää meidän palveluamme!

Voinko seurata tilaukseni edistymistä?

Kirjetoimituksissamme ei ole seurantaa, mutta pakettitoimitukset sisältävät seurantakoodin.

Ole heti meihin yhteydessä, jos tuntuu siltä, että kaikki ei ole kunnossa toimituksen suhteen.

Jos tuote pitää palauttaa?

Aina ei vaan onnistu. Joskus tuote on vääränlainen omaan tarpeeseen tai vaikka väärän kokoinen.

Ei hätää. Tuotetta saa testata, mutta ei käyttää. Näin tuote säilyy myytävässä kunnossa ja otamme tuotteen mielellämme takaisin. Palautusaikaa on 14 vuorokautta.

Maksamme kaikki postikulut, mutta muista ottaa kuitti palautetusta tuotteesta. Maksamme sen perusteella postikulut sinun tilillesi. Rahojen palautus tapahtuu yleensä kahden päivän kuluessa tuotteen saapumisesta meille.

Emme todellakaan halua, että olisit jollain tavalla pettynyt meidän toimintaan tai tuotteisiin, joten oli tilanne mikä tahansa, niin laita meille viestiä asiastasi. Löydämme varmasti sopivan ratkaisun!

Onko ostaminen turvallista?

Toimitustemme ripeys ja tuotteiden laatu on meille ehdoton ykkösasia, mutta jos asia mietityttää, niin tässä tietoa Klarnan sivuilta:

https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/toimitukset-ja-palautukset

Valitsemalla toimitustavaksi laskun, sinun ei tarvitse maksaa ennen kuin olet saanut tuotteen. Näin varmistut siitä, että rahasi eivät milloinkaan voi jäädä karkuteille.

Lähetä sähköpostia

Soita

Voit soittaa meille arkisin 10:00 – 17:00
numeroon 044 978 3135

Arctic Flash Trading Oy
info (at) arcticlux.fi
044 978 3135
2861085-5